środa, 8 lutego 2012

Zawieszam bloga do odwołania.

Z przykrością stwierdzam, że zawieszam bloga na jakiś czas. Powodem tego jest chęć dokładnego przygotowania się do egzaminu zawodowego, a jednak prowadzenie bloga zajmowało mi dość sporo czasu, nie tylko na samo napisanie recenzji, ale również na odwiedzanie i komentowanie Waszych blogów. 

Kto wie... może jeszcze zmienię zdanie i gdy zatęsknię wrócę tu niebawem, ale póki co mam takie postanowienie, że do samego egzaminu, nie będę tu zaglądać.

Cóż. będzie mi tego brakowało i Was również. :)
Także oficjalnie do czerwca! A nie oficjalnie to się okaże. ;)

Całuski! ;*

15 komentarzy:

  1. :)
    to powodzenia w nauce i jeszcze większego w wytrwaniu bez bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminie :) Ja też pisałam zawodowy, ale to już parę lat temu i nie był taki trudny, jeżeli się lubi i rozumie swój profil ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę przechodziła to dopiero za rok :)
    Powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na egzaminie:)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia na egzaminie i w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana powodzenia na egzaminie:)
    I wracaj do nas jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swój egzamin miałam w zeszłym roku. nie ma się czego bać - cały rok nas straszyli a egzamin okazał się bardzo prosty.
    jednakże powodzenia życzę i wracaj do nas :)*

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki i zaczynam już tęsknić!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też będę tęsknić.
    Przede wszystkim jednak dbaj o siebie, kochana: trzymam kciuki! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! :) i wracaj później!

    OdpowiedzUsuń
  12. też powinnam zawiesić bo praca mgr sama się nie napisze ;) a Tobie życzę powodzenia :)


    http://www.biemi-bo.blogspot.com/2012/02/uwaga-biemi-rozdaje.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog,dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój blog znajduje się teraz tutaj: http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com/
    Teraz proszę Cię o zaobserwowanie mojego nowego bloga, a z obserwacji starego (http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/), który zostanie usunięty , możesz się usunąć.
    Proszę o spełnienie mojej prośby jeżeli chcesz być nadal ze mną w kontakcie i nadal czytać moje posty :) Ja tego pragnę, dlatego tak o to proszę :)

    OdpowiedzUsuń