czwartek, 26 stycznia 2012

Bell, Perfect Skin, matująco - wygładzająca baza pod makijaż.

W internecie nie znalazłam zbyt dużo informacji i opinii na temat bazy pod makijaż firmy Bell więc postanowiłam tu co nieco o niej naskrobać. :) Będzie to szybki post, ponieważ nie mam zbyt dużo czasu. :)


Opis producenta:

Matująco-wygładzająca baza pod makijaż
Perfect Skin Professional Make-Up Base 

Posiada właściwości wyrównujące powierzchnię skóry, wygładza drobne zmarszczki 
i niedoskonałości cery.
Trwale matuje, zapobiega świeceniu się skóry i spływaniu makijażu.
Po zastosowaniu bazy skóra staje się aksamitnie gładka w dotyku. Baza ułatwia aplikację fluidu i przedłuża jego trwałość.
Zawiera mineralny filtr UVB.

Sposób aplikacji:
Niewielką ilość bazy delikatnie i równomiernie rozprowadzić palcami na całej twarzy. Odczekać chwilę, aż baza wyschnie, następnie wykonywać makijaż.

Cena:
ok. 20 zł

Pojemność:
12 g

Skład:
Cyctopentasiloxane, Isododecane, Isostearyl Isostearate, Talc, Dimethicone Crosspolymer, Cera Microcristallina, Isopropyl Palmitate, Disteaardimonium Hectorite, Copernicia Cerifera Cera, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica Dimethyl Silytate, Dimethiconol, Lanolin, Mica, Propylene Carbonate, Hydrate Silica, Dimethicone/Methicone Copolymer, Methylparaben, PEG-8, Aluminum Hydroxide, Propylparaben, Tocopherol, Silica, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid.  



Opakowanie:
Odkręcany słoiczek. Poręczny, z łatwością można nabrać ostatek bazy, nic się nie marnuje.  Opakowanie wytrzymałe, nie odkręca się samoistnie.



Konsystencja:
Lekko różowa, delikatna, aksamitna, przyjemna w dotyku. W formie musu. Lekko i przyjemnie rozprowadza się na twarzy.



Efekt:
Jak już wcześniej wspomniałam, bardzo gładko rozprowadza się na twarzy. Skóra jest wtedy aksamitna i delikatna. Bardzo miła w dotyku. Niestety nie dostrzegłam wygładzenia nawet tych najdrobniejszych zmarszczek. Nadaje poślizg dzięki czemu łatwiej nakłada się podkład lub fluid. Nałożenie samej bazy jako tako nie daje zbytniego efektu matu, aczkolwiek nałożony na nią podkład lub sam puder utrzymuje się dłużej bez świecenia buźki. Nie jest to jakiś diametralny efekt, ale o te ok 3 godzinki dłużej twarz zostaje matowa. Co do trwałości makijażu nie zauważyłam, by baza go przedłużała.

Ogólnie nie jest to najgorszy produkt, ale będę szukała czegoś lepszego.


13 komentarzy:

  1. Hm, rzeczywiście nigdzie wcześniej nie widziałam tego produktu. Myślę, że na co dzień nie potrzebuję takiej bazy, ale na jakieś specjalne okazje to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz spadłaś mi z nieba z tą recenzją właśnie miałam ją kupić ale chyba też poszukam czegoś innego daj znać jak przygarniesz jakąś super bazę:))
    Ja się zastanawiam nad loreal też w słoiczku ale jeszcze nie jestem pewna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja Ci się przydała. ;D
      Jak coś przygarnę to na pewno dam znać, ale Ciebie też to się tyczy. ;D

      Usuń
  3. Wyglada bardzo zachecajaco, ma fajny kolor, konsystencje i opakowanie - lubie takie sloiczki ;) Chyba musze wyprobowac ta baze, chociaz na razie nie mam zadnej, bo jakos nie czulam potrzeby uzywania baz, to chyba musze to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu wypróbować tę bazę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Macałam" ją już kiedyś, ale nie miałam przekonania. Może dlatego, że nie potrzebuję raczej matowego efektu. Wolę pudry.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak jest z paletą odcieni?
    Czy są np bardzo bardzo jasne?

    Podoba mi się wygodne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko jeden odcień, ale po wsmarowaniu w skórę jest on całkiem niewidoczny. :):)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się dziś nad nią , ale widzę że nie jest warta swojej ceny : )
    A może Kobo lub Ingrid ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz miałam robiony darmowy makijaż w Naturze kosmetykami KOBO i nakładała mi jakąś baze z witaminą E czy coś takiego. Efekt utrzymywał się nawet długo.

      Usuń
  8. Szczerze mówiąc wygląda zachęcająco i ładnie :) Ciekawa jestem efektu. Zachęcam do obejrzenia mojego bloga, jeśli naprawdę Ci się spodoba, to zaobserwuj :-)

    http://oczami-poetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza inglota jest fajna i na długo starczy :)

    Masz świetnego bloga, dodałam Cię do obserwowanych, mam nadzieje że odwdzieczysz się tym samym ;)
    http://xwhosthatgirl.blogspot.com
    Będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się jakiś czas temu czy jej nie kupić, ale nigdzie nie była dostępna i w końcu zdecydowałam się na bazę Kobo i chyba dobrze zrobiłam ;)

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń